Jumaat, 11 Mei 2012

Bl AnAk dEmaM...HuhUhUhu


huhu x tau nk tulis tajuk ape sebenarnyer...main bantai jer..baru je blk dr pahang semalam outstation..last  minit En.suami n wardah nk ikut lak..klu ikutkan aku sorang je g pahang tu..tp ok gak xde la bosan dok hotel sorang2..tp ms aku g kje tu En.suami kne ar jd pengasuh  jg wardah..hahaha..3 ari die jg wardah so boleh la dikre LULUS..sebelum aku blk kje en.suami da siap tukar lampin n buat susu wardah..pastu pastikan wardah da tdo n poo poo..waa pasni leh la tinggalkan lg wardah berdua ngan en.suami..hihihi

 tp lg sehari nk blk kl tbe2 wardah demam..demam nk tumbuh gigi geraham kot...panas teruk gak bdn die..skang ni pn still demam..n paling aku kesian die batuk sampai xde suare..x pernah dak kecik ni demam sampai hilang suare..hmm skang ni tgh pk cane care nk bg kuakan kahak dlm mulut die tu...igt nk try care stim yg aku pernah bace kat blog...sian tgk tgh tdo pun tbatuk2..so kne pantau ar mkn die..aku watkan bubur ayam jer utk die...harap2 bselera la yer ank mama..

ari ahd ni nk kne terbang ke sabah lak cane nk tgl kn dak kecik ni dlm keadaan die demam..huhuhuuh risau nyer mama..cepat la sembuh yer wardah...k ar nnt sambung lg k...

dak kecik demam panas sampai kne tanggalkan baju
sepanjang perjalanan blk ke kl asyik merengek jer..sian ank mama
so mama masak kan bubur ayam yer utk wardah..(opsss x senonoh amik gbr periuk skali )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers