Selasa, 22 Mei 2012

SNeK wArDaH uNtUk HaRi MiNgGu AdAlAh AvOkAdO


Hari tu ms outstation kat sabah ada ternampak buah avokado kat pasar philipin..sangat teruja sebab buah avokado kat sabah besar2 n cantik2.. kaklong aku tu klu aku g sabah mst die dok kirim buah ni jer..so kebetulan dah lama x bg wardah makan buah avokado ni so aku pun beli gak la utk bawa balik semenanjung..arge buah ni kire murah bg aku 1kg RM6.00.. murahkan.. tu yg sempat aku survey la x tau la kot2 ada lg murah.. aku beli 4 biji so total RM8.00..besar2 tau..suke aku..so balik hotel terus jaga elok2 sbb xnk bg die itam n berpeluh...

ok jom kite tgk cane upe buah avokado tu yer...

ini avokado khas di bawa naik dari kapal terbang MAS hihhi
rupe buah avokado yg dah di belah 2
buah avokado siap di potong bentuk memanjang utk senangkan si kecik memegang
muke serius nk makan buah
bl mama suruh wardah senyum die leh buat muke mcm ni...
sedap nyer die makan... 
tgk tu tamak due2 belah tangan nk pegang buah tu
cube mkn duduk bole x? buruk lak tgk makan bercangkung
pose paling istimewa khas utk mama ...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers