Ahad, 13 Mei 2012

dEmAm LaGI

sebelum mule kan bicara aku nk wish SELAMAT HARI IBU kepada semua yg da n bakal bgelar ibu..semoga anda di sana menjadi ibu yg sempurna utk anak2 anda semua..ceeewaah..ari ibu arini aku x celebrite pn memandangkan aku kne terbang ke sabah arni..huhuhu sedih gak ar.. pagi2 td da gerak g KLIA sbb en.suami kerja nk x nk kne gak kua awal..pastu sedih kne tgl kan wardah time die tgh demam..da 5 ari die demam x baik2..semalam bawa die g klinik sampai kne amik darah..kesian sgt die sampai nangis2..da la suare die xde... ank mama cepat sembuh yer...

pagi td ms anta  wardah die xnk lepas dr pelukan aku..slalu sampai2 je uma MIL terus lupe mama die ni..aku bg kat en.suami pn die xnk..last2 aku bawa die masuk n letak kn die kat buaian ank buah yg lg 1... ms tu die pandang jer aku x kelip2 mate..waaaaa sayu la plak ms die pandang tu..rs mcm die sedih je nape mama nk tgl kan die.. mama g jap je yer wardah..abis kje cepat2 mama blk tau!!  huhu terus aku cium n kua g kat kerete..kang lama2 nnt kua lak berlian dr mate aku ni...hihi

aku sampai kat KLIA giler awl padahal flight kul 12.55pm..hahaha btul2 excited .( kes asben kne masuk kje awl laaa ).. tu pn en.suami anta aku kat KL Sentral je pastu aku kne naik KLIA Express sorang2..huhu..bole lak ms tu aku da kne serang seseme n kepala pening2..rs mcm nk demam jer..sah bjangkit dr wardah..hihi.. dlm flight mmg mate da berair n bdn panas..waaa mmg x suke btul da la g jauh2 leh lak x sihat..sampai2 hotel je terus aku telan panadol n pil selseme..ape lg...pengsan terus ar aku..sedar2 jer da kul 7..gelap gelite da kat luar hotel..bdn masih lemah2 je lg ni..ye ar mkn ubt selseme ni kan kne tdo je kje nyer klu kurg tdo bdn mule la rs x bermaya..

bangun2 terus siap2 nk g bl mknan da gelap mmg payah ar nk kua..tp gagah kan gak la g panjang kan langkah sorang2 g pasar philipin tu cari mknan...dpt la aku nasi goreng kampung n goreng pisang.. sampai2 je hotel aku buka bungkusan nasi tu terkejut giler aku..mane x nyer nasi giler byk..penuh2 die letak kat polistren tu..kire mkn utk 2 org mmg lepas la... giler ar cane nk diet camni??? hihihi..ni klu kat kl jgn harap la nk dpt penuh2 mcmkat sini..pemurah btul org sabah ni yer..hihihi

sambil2 mkn main mesej ngan en.suami.. die kate demam wardah da kurang sikit tp badan die lemah jer.. alahaiii ni yg buat aku risau..terus pesan kat en.suami nnt pantau ms die tdo takut demam die naik lg..mcm semalam nasib aku terjaga ms tdo rasa badan wardah panas giler tp die x merengek..terus aku basahkan kepala die n letak kain basah..harap wardah cepat sembuh yer..aku siap 3g lg sbb nk lepaskan rindu kat wardah..ok la bjelar2 lak aku taip...

nnt kite berblog lg k..ehhhh  korang da tgk ke perfume aku jual tu..ada berkenan x..klu ada jgn malu2 nk oder kat aku k...aku da dpt feedback org yg pkai perfume tu ckp perfume tu tahan lama tau..die pakai pagi blk kje tu still bau lg..haa ape lg??? jom la beli..harga mmg murah tau...korang leh tgk kat link PERFUME FM klu nk tau harga..


sian ank mama berbalut kepala tu nk bg hilang panas

ahaks...demam2 pun nk tayang gigi..time ni lpas blk dr klinik

haaa ni la nasi goreng kampung yg beli kat pasar philipin..byk kan

kasi fokus lg dekat..last2 aku mkn suku jer da kenyang...bazir jee









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers