Rabu, 14 Ogos 2013

gambar raya kami sekeluarga -part 2 ( sebelah isteri )



ok sekarang nak cerite raya sebelah family aku lak.. aku datang raya kat uma mak aku dalam tengahari lepas beraya kat uma mak mertua aku... mlm raya tu mmg aku da tepon mak aku gtau mayb kitorang sampai dalam tengahari sbb kene g beraya kat blah en.suami dl..ms nak g uma mak aku akak aku mesej tanya aku kat mana sbb diorang da nk sampai uma mak aku..bl aku sampai je tgk diorang sem,ua da ada... so sampai2 je terus ar salam2..tp gambar salam2 semua xde la nk amik..

pastu aku ckp kat akak aku jom amik gambar sbb tahun lepas kitorang x berkesempatan nak amik gambar 1 family..so tahun ni xnk la lepaskan peluang yg ada..haaa korang jgn x tau tahun ni baju raya bapa aku special ya amat..kitorang da siap belikan baju raya tp die xnk pakai..die kata die nk pakai time balik kampung esok nye./.udah nye hari raya aritu die x pakai baju..aduii la bapak aku ni//die mmg macam tu..org anak beranak elok pakai baju cantik2 die lak boleh dok pakai seluar pendek..da berbuih dok suruh sarung baju tp die buat derk je..lantak pi la janji die nk tangkap gambar..sbb bkn senang nk tangkap gambar die..ada je die lari ..tu pun puas kene bebel ngan aku suh duduk sebelah mak aku..boleh lak dok jarak2 mcm org baru nk kawen je..malu2 lak diorang ni...lepas dah pakse duduk sama2 baru la aku panggil adik beradik semua bergambar semua... so ini lah gabar hari raya dari sebelah family aku....










































































































ha amik ko bkn main byk gambar aku tepek kat sini..tp gambar adik aku xde lak time ni sbb die beraya kat pahang dl..raya ke 2 baru die blk ke rumah mak aku..tp time tu pun die jumpa mak aku kat segamat kampung ayah aku.. so ini je la cerite raya utk tahun ini..

pada sesape yg free meh le dtg beraya kat uma aku..kuih raya dalam bekas raya kat uma aku x berusik pun.. banyak da kuih n kerepek aku beli rugi ar kalau xde sape yg tolong abis kan.. ada gak cadangkan kat en.suami nk buat open house thn ni tp x sure ar jadi ke x..sbb en.suami ckp mst penat kalau buat open house tu..aikkkkk belum buat lg da penat ke..bese laa nk bg org dtg uma mst la kene penat sikit..tp ape2 pun nnt aku update jadi ke idak open house aku..tp kali ni klu buat pun en.suami ckp buat makanan yg simple2 aje.. oooo simple je ye..ok.. hihihih...

k la stop kat sini dulu yer... nnt kite cerite lg..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers