Sabtu, 10 Ogos 2013

raya ketiga pye aktiviti....


Aiiii masih beraya lg ke korg...skang ni aku dlm pjalanan blk ke kl..perghhhhh boleh thn la jem kt jln raya arini...mayb da ramai blk ke kl...smlm tdo kat kpung mak mertua aku tp sempat la mlm tu aku n en.suami g segamat kampung ayh aku...kebetulan ayh aku n kaklong aku ada kat segamat...adik aku lak mlm smlm br nk spai segamat ..die dr phg...

Bl da ada kat kampung mmg ramai la jumpe sedara mara sampaikan diorang keliru aku ni ank sape n no bape..sbb ms aku smpai ayh aku g uma akak die kt selancar sbb nk amik buah..
Budak kecik ni x ya ckp.la.bl da jumpe geng mmg x igt aku langsung..dok main je kje nye...

keadaan jln ms nk blk kl..byk da kerete time ni

kerenah masing2 dalam kerete..si kecik tu pun sibuk nk pakai cermin mate

Hmmm kla da lenguh tgn ni dok pangku bdk kecik ni tdo..tau2 je la bdn die camne..ni pn taip gune 1 tgn je.....jom layan gambar dl ye.. k bye

bergambar dl sebelum blk ke kl

time ni kat kampung ayah aku..mkn durian..yeaaaaaa

budak2 kecik dok main bunga api... 

time ni kat kampung mak mertua aku..org beraya die g potong kek lak




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers