Isnin, 19 Ogos 2013

wardah bila berada di opis





ari jumaat aritu aku bawa wardah kat opis memandangkan xde org nk jg die..so g kje pagi tu en.suami anta sampai ke opis n blik pun die jemput la.. sebelum g kje tu pagi2 lg aku da kjutkan die  pukul 5.30 ajak g mandi..kesiankan pagi2 lagi bdk kecik ni kne mandi..aku buatkan air panas utk die mandi...lpas mandi pakaikan die baju terus die sambung tdo balik..nasib la die x mengamuk sbb kacau die tido.. so sampai ke opis aku la die tido sampai x bangun2..

sepanjang die kat opis aku mulut die bukan main lg bising.sampaikan org opis aku igt die dok berborak2 ngan org upe nye die ckp sorang2..mcm bese ar die dok berlakon cite upin ipin..hahaha semua dok gelak je layan keletah die..tp yg x tahan nye die takut ngan lelaki..kalau nampak lelaki datang terus menangis mcm histeria..nak2 bl dak opis unit aku dtg kat die mcm napak hantu je die bl tgk muke dak tu...lepas tu bl org laki dtg semua die g panggil atok..x kire la yg tua ke muda..hahaha

so masa lunch hour ari jumaat aritu aku angkut die sekali g alamanda ngan budak2 opis..nasib la die x buat perangai..aku sewa stroller kat alamanda tu bg die duduk n die pun tertidur... masa kat ois die pun sibuk nk tolong aku buat kerja..bl aku tanya buat ape die ckp wardah tgh lukis ni..alahaiiii comel je ank mama kan...

Photo: Semalam seharian wardah kat opis tolong mama buat kje....

Photo: Ari isnin da start sekolah so sy kne siapkan semua homework yg cikgu bg....

tgk gambar kat atas tu betul2 bagi tumpuan tu..ntah ape yg die lukis pun aku x tau...balik tu masuk je dalam kerte terus pengsan budak kecik ni..mana x nye kje dok nangis je bl kene kacau ngan kwn2 aku...hahaha..ok itu je..bye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers