Khamis, 1 Ogos 2013

hadiah terbaik sempena raya


Photo: Terbaik cermin kerete sempena raya....huwaaaaaaaa betul2 dugaan la

tu die terbaik punye hadiah aku dpt da nk dekat2 raya.. cermin belakang kerete aku retak berjuta2..huwaaaaa geram betul la..rasa nk pecahkan kepala je bl pk nk kene repair blk kerete ni tau..byk betul dugaan bulan ramadhan ni kan..xpe la aku redha...moga dengan dugaan ni akan bertambahlah lagi rezeki kami sekeluarga...

da la aritu baru melayang 300 dok repair temperature kerete..ni nk melayang lg la RM aku..tau2 je baru dpt duit raya dari kerajaan..huhhu..

ni kes org bijak pandai g ikat batu bate kat banner la ni..lain kali ko ikat je banner tu ngan batu blok org buat uma tu..baru la terbaik.. da angin tiup x pasal2 kene kerete aku..ngan body2 kerete abis di tinggalkan kenangan terindah...

huwaaaa xmo igt lg ar..k bye




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers