Selasa, 20 Ogos 2013

jamuan raya kat Office....yeahh makan free la gamaknya..


sekarang ni kan masih mood raya lg..kat office korang da start ke buat open office..kat office aku semalam da sart da..perghhh mkn free ar gamak nye..tp itu jabatan lain yg buat so diorang jemput kitorang sekali sbb 1 bangunan.. tp mmg best ar sbb banyak mknan... kitorang yg kaki makan ni mmg laju je la g kalau org da ajak tu kan..

Photo: Menghadiri Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri  Jabatan Pembangunan Wanita

arini xde lak buat open office tp start esok sampai ari jumaat da ada jemputan mkn ..hihihi ape lg senyum lebar la mulut masing2...utk bahagian aku akan buat jamuan raya ari khamis nnt..hmm rasa2 ape la yg aku nk bawa g opis ye..nk kate menu berat2 tu mmg kitorang da standby cume kot2 ada nk bawa menu sampingan.. nk masak aku rasa x sempat la kot sbb aku dari uma mak aku nk kene grak awal n payah lak nk angkut barang bagai.. hmmm rasa2 nye bawa diri la kot..mehehehe...

ok ar itu je nk update..bye..lalalallalala


Photo: Jamuan raya kat opis tengahari td..klu time mkn laju je korg ye.....
sempat lg bergambar lepas da puas isi perut..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers