Rabu, 16 Oktober 2013

hari raya aidiladha kami 2 beranak di genting



salam semua..ada yg da mula naik keje ke arini?? aku seorang pekerja yg cemerlang so xde makne nye aku nk cuti2 ye..wajib g keje arini  ( sob seb sob seb sedap kan ati ).. nasib la opis arini xde la sesunyi ari isnin aritu..klu x mmg aku balik je uma..

semalam raya apa mcam..banyak x dapat daging korban..aku dpt 1 plast tu pun nasib baik la jiran depan uma aku tu tolong simpankan utk aku..baik giler jiran aku tu kan..semalam en.suami kerja lepas tu aku lak g uma mak aku so mmg xde ar peluang nk amik daging...masa nak keluar uma petang semalam ngan en.suami jiran depan aku tu bg daging kat en.suami..alhamdulillah rezeki kami...aku rasa die simpan kan utk kitorang sbb petang isnin tu die ajak turun bawah masa raya nnt aku cakap insyallah sbb takut pagi tu da gerak g sentul..

sebelum keluar die masakkan mknan utk mama

asal senyum je mesti nampak 2 gigi depan tu

pagi tu mmg aku gerak g sentul tu pun aku mesej akak aku suruh angkut aku 2 beranak sbb xde kenderaan... lepas singgah sentul kitorang keluar..konon nye akak aku nk ajak g seri kembangan last2 kitorang sampai kat genting lak..da la x bawa baju sejuk..wardah lak aku pakaikan baju lengan pendek..tp budak kecik ni kulit tebal ape ada hal die x kisah pun sejuk2 tu..die lg suka..lg ligat aku tgk budak kecik tu semalam.

penuh kerete ngan suara budak2 kecik ni
kitorang naik atas genting tu xde la main pun naik atas pusing2 makan and tangkap gambar je...kebetulan game outdooor di tutup sbb kerja2 renovation so xde ar nak g main... kesian kat org2 yg datang jauh2 tu la datang2 je x le nk main huhuhu...


masa nak g genting tu aku mesej en.suami ckp kitorang nak g genting..die ckp wooo best nye..ati2 k..hihihi.tujuan mesej saja je nk bg die jeles..huwawawawa..kitorang turun bawah lebih kurang pukul 6 mcm tu..time tu dok tanya en.suami nak suruh akak aku anta kat uma terus ke kat uma adik die..sbb sedara mara ramai kat uma adik ipar aku..so boleh lah jumpa..last2 en.suami ckp sedara mara dah balik pun..so kitorang terus balik ke ampang je lah..


dalam kerete aku suruh wardah tido takut die muntah je..budak kecik tu bukan leh biarkan main2 je dalam kerete kang x pasal2 die g muntah..kalau kerete papa die xpe la gak ni kerete org kang jenuh org tu nk mencuci muntah..

semalam lepas balik dari genting kitorang keluar balik g uma adik ipar aku lak..yela kene la tunjuk muka kang diorang dok kata ape lak kan.. sampai pukul 10 mlm gak kitorang lepak uma adik ipar aku tu sbb tgk mak aku urut ...lepas tu ngan aku2 gak urut kaki..

k ar x mo bebel byk2 nk start buat keje..tp sebelum tu jom tgk gambar..gambar kali ni sikit je dan byk gambar budak2 je..
gambar wajib tayang
ni pun wajib tengok mueheheheehe




budak kecik ni leh lak nangis tgk org topeng tu




amboi suke sangat die ye









































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers