Rabu, 2 Oktober 2013

sungai congkak again with my family


ni cite lama tp baru ada masa nk update.. x silap aku 5 bulan yg lalu kot..perghh lama tu..dok lama terperap kat draf je.. aritu akak aku ajak g mandi kat sg. congkak sekali ngan mak n ayah aku..kebetulan adik aku n asben die turun kl so kitorang pun g la...tp masa die ajak tu pun da petang..en.suami x balik kerja lg..

bila dengar sungai je wardah ape lg mmg laju ar die..die kan pantang dengar air air ni..mmg laju je die nk g...bila sampai je kat sungai congkak tu die da x tentu arah sbb x sabar nk mandi..bila turun kan die akt air terus diam..air sungai time tu mmg sejuk giler sampaikan aku pun menggigil tp die rileks je..padahal aku tgk die da menggigil da..bila ajak naik atas pondok x nk..last2 bila atok die panggil naik baru la nak naik...

kebetulan masa pergi kali ni akak aku bawa bekal n aku pun ada msk kuih..so bekalan tu je la yg kitorang mkn sampai abis...
























ok itu je..xnk cite panjang2 sbb da hilang idea..ok bye..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers