Khamis, 31 Oktober 2013

tahun 2003 - tahun 2013 = 10 tahun.. yeahhh kami dah kenal 10 tahun




sedar x sedar arini genap 10 tahun aku kenal en.suami...dan tarikh 31.10.2003 ada lah tarikh kami declare sebagai couple..cewaaah couple gitu..dan alhamdulillah jodoh kami berpanjangan sampai sekarang...

sebenarnye aku pun x igt arini tp bila buat surat td tgk tarikh baru teringat..ishhh camne leh lupe ni...en.suami comfirm2 lah lupe..bila aku ckp baru lah die igt biasa ar lelaki kan..nasib lah tarikh kawen kitorang die x lupe sbb sng nk igt 1.1.2010 ...

hope perkenalan ini akan berkekalan dan akan membuatkan kami memahami antara satu sama lain..yela x semestinye kite dah kenal lama kite tahu semua pasal die kan..mcm aku ni walau dah kenal lm tp aku x tau ape makanan kesukaan laki aku sbb tiap kali aku tanya ape yg die suke die akan ckp mcm ni.... "mama, papa ni x cerewet..mama masak je la ape2 pun semua nye papa makan"... huh bila aku dengar ayat tu terus jd tension..ye ar org tanye suke mkn ape bukan nye tanya ape yg die cerewet ke x... last2 malas aku nk amik tau da ape die suke ke x..tp yg payah nye aku lah sbb kene belajar banyak resepi sbb x tau ape die suke ke x...kalau die x mkn tu aku budget die x suke la tu..terus aku x masak lg..hihihi..

ok ar nk lepak2 jap..ghembira sbb kerja aku da selesai..minggu depan start jg exam so boleh ar goyang2 kaki...ujan lak da turun ngan lebat so apelg kite bantai tido ar jap setengah jam sebelum blk..huwawaa teruk betul perangai kan... tp xde nye aku buat aku kan staff yg baik..muehehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers