Rabu, 2 Oktober 2013

pertandingan bowling antara bahagian JKMM



sementara bos aku xde kat opis rs nye baik aku manfaat kan masa yg ada dgn update blog aku..hihi penat ar walaupun bos xde tp byk kje nk kene settle kan..kang takut esok die masuk tanya da siap ke blum kje maut je nk menjawab nnt..

ok la entry kali ni da lama aku perap dalam draf xde masa nk update je.. sebelum puasa lg do bersarang ..bahagian BKP opis aku ada buat pertandingan bowling antara bahagian..kalau ikutkan mmg aku x masuk pertandingan ni sbb da lama x main bowling tp bila bos aku da bayar yuran n minta aku cari kan wakil unit kitorang nak xnk kene la letak nama aku..ye la unit aku ni berapa org la sangat..

pertandingan ni buat dkt bowling the mines..so aku gerak g mines ngan dak opis aku nak bawa wardah sekali takut die x duduk diam so en.suami suruh letakkan kat uma mak die kejap..abis nnt terus ar amik wardah..

ramai gak yg join pertandingan tu dr unit lain...aku igtkan bos aku x dtg sekali die datang alamak mmg malu ar kalau kalah ni...tp sebelum start main bowling aku ngan geng aku g ar karok dulu.. ala 1 lagu rm2 je..so amik la dalam 5 lagu je...













masa datang sana pakai baju lain da sampai sana kitorang di bagi baju lain lak..tp x tahan nye colour oren gak jd pilihan diorang ni..hishhh nasib la tudung aku x lari colour ngan baju..sebelum main mcm bese ar kene la posing habis habisan.. ( posing je lebih main nye hampeh...hahaha )










ok time ni da start main da..ishhh aku da agak da aku mmg fail bab2 baling ni tp dlm fail2 ni pun ada gak bola yg swing tau..bkn sng nk buat mcm tu..hihi 

pertandingan tu habis dalam pukul 2 gak la..jenuh dok menunggu org lain abis main..geng kitorang da lama abis da bese ar main suke2 bukan nk menang sgt pun ( ayat pujuk hati )... pada yg menang hadiah mmg da siap menanti da pun... yg kalah dpt la baju tu sebagai hadiah..kire ok la tu janji ada bukti aku g main bowling hahaha...










sebelum blk aku n geng singgah mkn MCD dl..lapar tu dr pagi x jamah makanan...sambil tu beli kan lah hadiah utk wardah..kesian lak aku blk tgn kosong x sampai ati lak..masa amik wardah time tu die tgh tido so sng sikit la aku nk bawa kerete...sampai je rumah terus die segar xnk tido2..so time tu mmg aku kene luangkan masa ngan die la..main2 ngan die...bila ajak main buih laju je masuk bilik air ... wardah...wardah.. 

hmmm time2 mcm ni rasa gatal tgn lak nk main bowling ngan en.suami..rs nye dl ms kitorang couple sekali tu je pernah main bowling..lpas tu terus xde masa nk main...nnt free nk ajak ar en.suami lawan..mane tau aku lg terel dr die..hihihi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers