Selasa, 1 Oktober 2013

mood bz da kembali semula



start bulan 10 aku dah kembali bz..waaa actually dr semalam lg aku da tercungap2 buat kerja..rasa nye 1 ari je aku x masuk kje tp bertengkek2 kje yg da siap menunggu semalam.. nasib lah ada bos yg baik tolong2 sikit ape yg patut...

balik2 kje rs nk terus tdo je x nk bangun2 tp x boleh..kang mau kene penampo ngan laki sbb x masak n x layan ank..hihihi...semalam en.suami nwardah jemput aku blik kje kebetulan en.suami cuti n nak bawa mak die kat hospital... balik2 nampak je muke wardah dalam kerete terus hilang penat..agak nye ini lah anugerah yg terindah bila dah bergelar ibu kan..tgk muke anak terus hilang semua penat....
Photo

Photo

kalau tgk dr gambar tu semua perfect en.suami jg wardah ms aku xde..siap die mandi n masakkan utk wardah... ada tu semalam die telefon aku ngadu wardah xnak mandi bila dengar suara aku dalam telefon terus wardah ajak g mandi..hahahah takut la tu... tp yg x tahan nye bila tgk turn rambut wardah tu..aduiiiii hai... kreatip betul lah en.suami ni g ikat rambut wardah..dah mcm rupa ape tah die ikat,.,..hahaha.. hmmm nasib lah dah laki kan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers