Isnin, 30 September 2013

mood sedih di tgh mlm


Time2 mlm gini x dpt nk lelapkan mate sbb teringatkan mak mertua yg tgh sakit..sedih n menangis je tgk mak mertua aku x seperti dl...mmg semua ni cpt sgt blaku...minggu lps beliau sihat lg aku tgk die senyum n bcakap2 tp arini sejak die masuk ospital keadaan die da x seperti dl...mmg aku terasa sgt perubahan mendadak ni....

Mmg aku x berapa rapat sgt ngan mak mertua aku sbb aku ni jenis pendiam tp bl jd mcm ni aku sbgai menantu n aku anggap die mcm mak aku pun terasa sgt sgt sedih...mcm ne la ngan asben aku kan..mst die lg sedih tgk keadaan mak dia mcm tu..

Moga Allah berikan kesihatan yg berpanjangan pd mak mertua aku....mayb dpn asben n adik beradik ipar aku nampak aku mcm x berperasaan tp sebenarnye belakang diorang aku menangis...yela aku ni bkn nye org yg sng nk tunjukkan perasaan aku kat org....lg pn asben aku pesan kite kne bg semangat kat mak..jgn kite turut sm putus asa....

mayb korg x tau knp dgn mak mertue aku kn...doc sahkan beliau kne strok tahap pertama...mmg sukar nak percaya tp itu lah kenyataannya..

Aku hanya mampu berdoa yg terbaik utk mak mertua aku...time2 mcm ni teringat kat arwah nenek aku yg sm keadaan die mcm ni dl...die tdo sebelah aku time dia sakit dan mak aku yg jg arwah...nenek aku kat kpung pun begini gak keadaan dia...die yg jg kitorang ms kecik2 dl...

Moga diorang semua ni kembali sihaT spt dahulu...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers