Isnin, 2 September 2013

good morning & selamat hari merdeka yg ke- 56


rasa nye x terlambat aku nak wish selamat hari merdeka yg ke-56...hihihi baru ada masa nk wish..amacam korang sambut kat mana merdeka aritu..aku anak beranak sambut merdeka kat atas katil je..huwawaawa..kitorang x ke mana2 pun.sbb masa nk blk kje tu wardah da tido awal2 da sampai la ke pagi esok nye..so x dapat lah nk keluar ke mana2..bunga api pun aku x dengar bunyi..yg aku dengar bunyi org india kat uma aku tu dok bising2 agaknye lepas balik dari sambut merdeka kot diorang..

kalau ikutkan ari sabtu aritu aku da ada kat cameron ikut akak aku..tp aku x g pun sbb aku igtkan die main2 upe nye bl aku coll die ckp die da ada kat brincang pun..huwaaa melepas n jalan2..xpe la lain kali ada masa...

ok la xnk cite panjang2 ar..nk mula kan kerja dl la..eh sebelum tu jgn lupe sarapan dl ambil tenaga baru la x lembik je bl buat kerja nnt..lalalalalala ok bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers