Khamis, 19 September 2013

keropok ikan segera made in Terengganu



time petang2 ni mulut rasa gatal benor lerrr nak ngunyah makanan.. nasib la ada kepok dari terengganu yg aku sempat kirim kat cik fatin..so ape lagi..krup.... krap...krup...krap ar bunyi nye..

kepok ikan dengan sos nye

ha ni die kepok yg aku cakap tu..kepok tu die siap bg sekali sok cicah die tau..tu makan x berhenti je..sampai kan kawan aku pun da berjangkit mkn kepok ni

keropok ikan segera..sedap dan rangup

selalu nye sos dari terengganu ni mmg sedap

ha korang kalau yang duduk terengganu mst pernah tgk kan keropok ni..kalau kawan2 aku balik terengganu mmg wajib aku kirim 1 pek besar...senang nak buat stok di pejabat...

2 ulasan:

  1. tak pernah merasa... unik gak sekali ngan penyicah eks.. nnt nak suruh adik cari la.. kiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebelum ni pun x pernah nampak kepok ni..selalu jual pun kepok biasa..try ar mmg rangup kepok ni

      Padam

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers