Rabu, 11 September 2013

percutian idaman.. lexis port dickson


sekarang ni mood utk bercuti da terawang2 kat kepala aku ni.. buat masa ni ada 1 hotel yg aku dok berangan nak pergi.. korang pernah dengar x Lexis Port Dickson..hotel tu kalau korang tgk aku comfirm korang akan terguga..hahaha..mcm aku aritu kat Matta Fair da tgk da hotel tu and harga yg ditawar  kan pun murah tp aku x terpikir nk amik..bila blik uma baru la rasa menyesal..huwaaaaa....cube korang tgk gambar hotel tu ye





ha ini baru building die..sekarang mari kite tgk bilik2 die lak.. tang bilik ni yg buat kan aku meleleh air liur..rasa nak ajak en.suami g honeymoon skang gak...knp aku ckp camtu?? sbb dalam bilik hotel ni siap ada kolam renang lg tau..syok tuuuuu...pastu ada bilik yg kite boleh nampak air kat bawah nye..mcm selalu kan lantai je bilik kite kan..tp bilik hotel ni siap boleh nampak air laut kat bawah.. cantik bangat...kawan aku pernah pergi n tunjuk gambar mmg cantik ar....



ni bilik yg boleh tgk air kat bawah lantai
ni pulak bilik yg ada kolam dalam nye..cantik kan....

bilik siap ada microwave
ni lak kolam renang yg versi garden
permandangan di lexis PD
cantik kan,,,,



 amacam best x tgk gambar hotel ni..so jom kite bercuti sama2...

thanks kat en.google utl gambar2 di atas k ..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers