Khamis, 5 September 2013

jamuan raya kementerian Pembangunan Wanita Keluarga Dan Masyarakat


kalau ikutkan esok da 30 syawal makne nye da nak abisla raya kan..rp masih ada lg yg buat open house kan..kalau nk ikutkan minggu ni pun masih ada lagi jemputan utk dtg open house..insyallah xde aral melintang kami sekeluarga sampai ye...so arini nak cite ar ari selasa aritu kementerian aku ada buat jamuan raya kat PICC, Putrajaya..mmg dekat sangat lah ngan opis aku so kalau x pergi mmg rugi la..haahahaha rugi sbb x dpt mkn free je...

tp sebelum g jamuan raya kat PICC tu opis aku ada buat perhimpuanan bulanan dan perhimpunan tersebut turut dihadiri oleh menteri KPWKM kitorang iaitu YB Datuk Rohani Abdul Karim...so nk tgk menteri punye pasal aku n the geng pun turun ar sekali..bl nampak menteri sampai semua terpuk tangan n sorak suka..aku tgk menteri KPWKM ni seorang yg baik n peramah..sepanjang perhimpunan tu die berucap semua senang je ngan ucapan die siap buat lawak2 lg..mmg bg aku die seorang yg baik dan sentiasa je tersenyum...

banner perhimpunan bulanan kpwkm

sesi pendaftaran
 
menteri da sampai
happy je tgk menteri
tgk tu senyum je
barisan org kuat KPWKM
semua staff di bawah KPWKM berkumpul

sesi melaungkan "MERDEKA"

sekarang gambar kitorang la plak 

1 2 3 4 5  yeahhh itu la kawan2 saya




abis je perhimpunan tu kitorang rileks dl dalam pukul 12.30 baru gerak g PICC...sampai2 je tgk org da ramai nasib la ada tempat nk makan..tu pun kitorang dok mkn kat ruang yg tersorok..xpe ar asalakan ada tempat n boleh mkn...haaa nak gitau utk jamuan raya kali ni diorang ada jemput artis2 utk buat persembahan...hihihj tujua kedua aku g jamuan tu sbb nk tgk artis je..so sempat gak la kitorang bergambar ngan artis..antara artis yg ada elli iskandar, syarifah syahirah, black, dafi, marsya eh x igt lg ar sape....tp yg paling geng aku suke black ar sbb suara die power ..hihihi

persembahan dari staff
antara menu yg ada


persembahan dari black





settle bergambar semua dalam pukul 2.30 baru ar kitorang gerak balik ke opis..nasib ar bos xde so boleh ar balik lambat dan kebetulan lak masa nk balik ujan tengah turun..waaaa nasib laa dekat opis tu so sempat ar kitorang lari2 anak dari parking ke opis tu..

Photo: 1 2 3 4 5.....yehhhh itu die kawan2 saya....

haa arini dan esok ada lg jemputan jamuan raya kat opis..wajib ar pergi..hmm aku rasa mmg bulan ni aku jarang benor ler buka wallet nk g beli makanan..mana x nye dok g jamuan raya je..lepas abis raya ni kene ar selalu buka wallet beli makanan...ke ada sesape yg nak belanja aku mkn lepas ni?? di alu2 kan sangat la yer..hihihihi..

** sumber gambar dari fb Rashid, fb kpwkm, fb JKM... thanks ya**


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers