Khamis, 12 September 2013

novel..novel...



arini kat opis aku ada buat karnival semarakkan ilmu so ada ar org dari karangkraf dtg.. pastu ada jualan  novel dan ada gak penulis novel datang .... aku x berkesempatan nak turun td da lunch hour baru turun..mmg banyak ar aktiviti yg diorang sediakan dan ada juga pelajar2 yg dari sekolah datang...seronok aku tgk budak2 sekolah yg dtg tu terus teringat ms aku sekolah dl..dl mane ada jemputan2 mcm ni ...

td pun aku turun bawah nk g makan je lepas tu g ar cuci2 mata tgk novel..sekali tu tangan dok gatal nk membeli lak..nasib la 1 novel je aku sempat amik sbb x bawa duit..tu pun dok pinjam duit kawan..kalau duit aku mmg da banyak novel aku sambar...

Photo: Arini karangkraf dtg opis..terbabas lg beli novel..yg kat uma pn x abis bc lg
novel yg aku beli arini
so ni la novel yg aku beli..sebelum beli mmg aku da survey dl best ke x cerite ni pastu aku tgk fedback yg org ramai beri kan sume +ve so aku pun beli ar... abis arr kat uma aku tu stok novel banyak lg x baca da g beli lg..tp sekarang ni mood membaca mcm da ke laut ar..mayb sbb penat kot..selalu blk kje dlm bas comfirm aku baca novel tp sejak2 ni naik bas terus mata ni tutup..huhu

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

haa nak gtau semalam aku rajin lg buatkan tiramisu utk kawan2 opis...haaa untung ar korang kan dpt mkn hasil dr air tangan aku...semalam bila aku bawa g opis ramai yg ckp ok pastu balik kje mak mertua n adik ipar aku ckp sedap...waaaa ni nk kembang 1 badan.. wardah x payah ckp ar mmg dia no. 1 kalau bab chese ni..sampai kan mak mertua aku ckp ada 1 bekas tu kongsi ramai2 mkn skali ngan ank adik ipar aku.. hihihi so mlm td aku buat ar lebih sikit 2 bekas aku bg kat wardah n 1 bekas bg kat en.suami dan 7 bekas bawa g opis...

masa nk g kje aku da asingkan beg wardah n aku yg siap ngan tiramisu..sampai2 je kat uma mak wan die aku bg beg tu kat mak mertua aku...yg tinggal beg aku ar..lepas da siap cium salam wardah semua aku nak gerak wardah dok nangis die ckp kek wardah...sambil tunjuk beg aku..aku ckp eh ni beg mama laa beg wardah kat mak wan tu..ada kek dalam tu..die tgk beg tu baru terdiam..haaaaa malu la tu..mcm la org nk amik beg die...

Photo: Akhirnye siap gak tiramisu utk pn.asilah...MSs FatYn Nia Dastina Noor Omar Nurul Yusoff jgn jeles ye sbb kali ni sy buat spesial sikit tiramisu nye..hihi
tiramisu kali ni special ada buah atas nye
masa utk sejukkan tiramisu

syok pula buat kek2 ni bila ramai bg respon +ve.. xpe nnt aku nk try buat resepi lain lak ye..bg org2 opis aku merasa lg..

ehhh nk share kat sini arini aku rasa sunyi je ar..huwaaaaa arini xde kawan2 nk gelak ketawa...fatin da abis kontrak semalam... nia lak arini x dtg kje sbb x sihat..asilah lak start ari isnin aritu da tukar bahagian...atiqah da sebulan lebih tukar kje sekarang die kje kat kementerian 1 bangunan gak tp die kat tingkat 32..nunnn atas sana....semua da jauh2 da..xde ar geng nak gelak kuat2...so arini aku sorang2 je ar kat tempat aku..nasib ada suhada tp su pun duduk jauh dari aku..nk ckp pun kene jerit2..huwaaa sedih....

bila la kite nk g bercuti sama2 ni aritu da plan ramai2 nk g bercuti so boleh ar luangkan masa lama2..leh ar gelak x ingat dunia...lepak sama2..hmmm mst best kan...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers