Rabu, 4 September 2013

red velvet oh red velvet





                                                          ** thanks to en.google utk gambar ats tu ye**

x tau ar nape aku ni tibe2 leh lak mengidam nk mkn kek red velvet..siap post status kat fb nk mkn...org lain semua da basi ngan red velvet tp aku baru terhegeh2 nk mkn..hahah aku kan selalu train lambat tu pasal benda da lama baru nk cite... sebelum ni aku mmg x teringin nk mkn red velvet ni tp aritu ada buat mkn2 sempena hari raya kat opis aku kebetulan ada org bawa red velvet cake tu so aku pun rasa ar...aikk sedap la pulak..sbb sebelum ni aku ada try tp x sedap tu pasal langsung aku xnk mkn..

bl da rasa kek tu nak2 screat recipe punye maka nye tergiang2 la kat kepala otak ni nak red velvet..nak red velvet..nak red velvet..hahahha... so ada sape2 x yg nk kim kan red velvet kat aku ni ha????

di sebabkan da kemaruk sangat ngan red velvet ni sampaikan ke mlm td aku siap mimpi mkn red velvet ni tau..bl sedar2 dr mimpi aku dok ckp kat diri aku ni da kire parah sampai masuk dalam mimpi..nak x nk aku g ar surf internet cari resepi red velvet..upe2 nye cara nk buat nye bukan main senang je... ish nape la x terpikir langsung nk buka resepi cake ni sbb aku rasa mule2 dl mcm susah je ye la nama pun da gak mst nk buat nye payah...

so aku kumpul2 kan semua resepi pasal red velvet ni and insyaallah hujung minggu ni aku nk try buat...rasa nk buat je mlm ni tp rasa penat ar..hmmm rs da lama x main masak2 ngan wardah kat dapur..selalu kalau aku ckp nk buat kek laju je die rajin nolong aku..eh..eh.. jgn korang salah faham..bukan tolong buat..tp tolong sepah kan...alahaiiii wardah..

eh da lama rasa nye x cerite pasal wardah kan..nnt ada ms aku cerite pasal die yer..da makin maju perkembangan die sekarang..nnt2 aku cerite k..sekarang kite cerite pasal kek red velvet ni k...

nnt da buat kek tu aku tangkap gambar bagi korang tgk k.. huwwawawaa.. ok bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers