Selasa, 10 September 2013

bendera malaysia vs baju malaysia



situasi berlaku dalam kerete menuju ke KLCC..watak utama wardah, papa dan mama..masa berlaku area pukul 5.00 ptg..tengah en.suami drive kerete ada 1 teksi ni lalu kat depan dan belakang bonet die ada bendera malaysia..

wardah : mama...tu baju malaysia

mama dan papa : berpandangan sendiri..

mama : tu bukan baju malaysia tu bendera malaysia

wardah : baju malaysia

papa bendera malaysia laaa

wardah : sambil nangis2 n guling2 kat tempat duduk belakang ....baju malaysiaaaaaa

mama : yela..yela  nk gak menang..haa amik la..baju malaysia....

pastu dok tanya en.suami..pandai nye die tau bendera malaysia...

hahahah mcm2 la gelagat wardah ni..sekarang die da pandai cam dah bendera..xle kelentong die tau..semakin lama semakin banyak akal die...alahaiii anak mama ni..

ok ni cite lain lak..td g kat building opis sebelah ada jualan..bese yg akan dijual nye baju, tudung, seluar dan mcm2 lg ar..dan aku adalah ssalah seorang pembeli tegar kat jualan tu..hahahaha...
so td aku singgah ar jap tgk ape yg ada..tujuan asal nye nk beli skirt je tp bila ternampak baju budak kecik terus aku x igt ape tujuan sebenar aku..terus terbabas beli baju..pastu lalu kat araea buku budak2 pun sama terbabas gak..

kebetulan aritu wardah dok ckp die main tulis2 kat uma mak wan gune buku kakak ariana pastu aku janji ngan die nnt nk beli kan utk die..sbb die kata mane buku wardah..so arini aku beli kan la die buku n crayon utk die warna2 kat uma mak wan nnt..

baju dan buku utk wardah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers