Ahad, 29 September 2013

hujung minggu.kami


Minggu ni cuti x kemana..cume lepak2 uma adik ipar sambil melawat mak mertua..mak mertua bru je kua dr ospital ari jumaat aritu..sekarang ni mak mertua x sihat sgt hope cepat lah beliau sihat..sedih tgk keadaan mak mertua ku...

Wardah mcm biasa die nak gak melekat ngan mak wan die..kat uma pn die dok sebut nk g tgk mak wan....sampai nk tdo pn nak dkt mak wan....



Ohhh arini befday mak aku yg ke 62...alhamdulillah mak aku masih sihat dlm umo yg begini dan berharap akan berterusan sampai bila2....

Semalam kitorang adik beradik g mid velly cari present utk mak aku..da pening x tau nk bg ape last2 masuk la kdai poh kong....

Photo: Harini befday my mother..happy birthday mak.moga pjg umo n murah rezeki...we all always love u mom....

nak beli barang nye 1 tp kitorang punye perangai mcm2 kerenah..siap x malu aku n akak aku minta bekas letak rantai n cincin kat budak yg layan kitorang tu..nasib la die baik..agak nye klu kitorang x beli jgn arap lah die nk layan n bg kan..hihih

balik2 uma aku tunjuk kat en.suami 2 kotak bekas letak cincin n rantai...en.suami tanya beli gak ke??aku jawab aah bosan tunggu lama sangat mama pun beli ar cincin ngan rantai..nak tgk x??? hahah time ni da nampak muke en.suami da lain mst die pk waa banyak duit bini aku beli 2 barang kemas...pastu aku bg die tgk..taraaaaaaaaaa... kotak ada...barang xde..... muehehehe kene tipu....
aku ckp mama minta kotak die je sbb nk letak rantai yg mama beli kan utk wardah aritu...letak bersepah2 nnt hilang..hihihi..pandai x bini die buat surprise...hihihi




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers