Jumaat, 6 September 2013

MATTA FAIR 2013 ---- 6 - 8 SEPT 2013


arini da start da MATTA FAIR tau..waaa ini wajib pergi ni..utk sesiapa yg nak survey2 pakej percutian yg sesuai ngan budget korg boleh ar g PWTC start 6-8 sept 2013.. ikut kan sebelum ni ada buat matta fair tp aku x berkesempatan nk pergi..tp kali ini dan ini hari aku akan jejakkan kaki aku kat pwtc tu utk tgk ape pakej2 yg menarik utk percutian family kitorang tahun depan.

semalam sebelum tido aku gtau kat en.suami matta fair da start esok..bl kite nak pergi..die ckp pergi naik moto la..erkkkk x menjawab soalan ar laki aku ni..bila nye naj pergi??? esok ar ari jumaat lepas balik kje...kalau g ari biasa bawa kerete jalan jem..org ramai..haaa itu la jawapan yg aku nak.. so arini aku bersiap lawa2 nak g kje sbb balik kje nnt nak g berdating ngan en. suami kat PWTC..hihihi..

en. suami ada tanya tahun depan kite nak g mane..dalam otak dok pk nak g pulau tp kalau g pulau pun x byk aktiviti yg best leh buat..setakat dok berenang dalam laut je bosan ar...aku suke tempat yg mcm kat Langkawi seronok je berjalan..rasa xnk balik je..tp ada ke tempat yg seronok mcm kat langkawi tu yer... last2 en.suami ckp x payah nk berat2 kan otak pk nk g mane..esok kite g sana haa tgk la mcm2 tempat yg ada..kite pilih je..hihihi betul gak yeer...

so kengkawan semua ada 3 ari lg ni jom ar kite p survey2 utk percutian thn depan... tp org ckp harga kat matta fair tu lbh kurang je xde ar murah sangat..ye ke..aku pernah beli pakej nk g langkawi dl ms mule2 kawen utk 3 hari 2 mlm..pakej die termasuk hotel dan kerete sewa..tp malangnye aku burn kan je duit deposit RM50 dl sbb aku xde masa nk pergi..hihihi..nasib la sikit je deposit aku bg... sampai kan agen travel tu dok tepon tanya aku bl nak dtg sbb limit die 1 tahun...

bg aku mmg banyak tawaran yg kite akan jumpa bl g matta fair ni tp kite lah yg kene pandai decide pakej mana yg ok dan berbaloi ngan budget kite....ape2 pun yg pasti percutian aku utk tahun depan masih dalam malaysia lg..xde budget utk bercuti ke luar negara ..hihihi..

so kalau nk tau info lanjut pasal Matta fair ni korang boleh klik kat link MATTA FAIR ni ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers