Jumaat, 25 Oktober 2013

pembentangan budget 2014



korang tau x arini aku sangat excited tunggu ketibaan tarikh 25 oktober 2013.. kenapa??? harini kan akan di adakan pembentangan budget 2014.. agak2 korang ada x kabar gembira untuk rakyat malaysia dan kakitangan awam??
tp rata2 khabar angin yg aku dengar banyak yg cakap kemungkinan akan ada kenaikan harga barang n minyak nnt.. huhuhu..utk kakitangan kerajaan lak xde banyak yg istimewa.. hmmm harap itu semua khabar angin je la kan..
 so petang ni jom kite sama2 duduk depan tv or pc utk dengar pembentangan tu..kalau mcm aku xle ar nk ddk depan tv sbb time tu aku dalam bas..so aku akan dengar pembentangan tu kat radio je la...

ok esok cuti so ape plan nk buat ye??? aritu da janji ngan wardah nk buat sushi tp barang asyik x beli je..kalau sempat petang kang singgah eon big beli barang2 pastu boleh lah buat..da lama x main masak2 ngan wardah rasa mcm gatal tangan lak..hihihi

ok la masa sangat suntuk utk menaip kat blog je sbb banyak kje nk kene setlle ni..nnt kite berbicara lg.. sebelum tu aku nk tunjuk 1 gambar wardah kat korang.. pelik gak aku bila tgk gambar ni..tibe2 dok pk masa bersalin dl anak akutu laki ke perempuan...hihihihi ok bye...

Photo: Confuse jap ank aku ni laki ke perempuan
wardah nk jadi imam dalam solat kot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers