Selasa, 7 Ogos 2012

1 hari 1 resepi


saja je nk kongsi kat sini..aku baru dpt 1 buku masakan yg baru..puas dok cari akhirnyer jumpa gak..tu pun semalam aku mesej en.suami minta die g kedai buku popular kat ampang point n beli kan buku masakan ni..aku tgk mcm best jer kat dlm internet..sebelum ni pernah cari tp x pernah jumpa..so semalam dpt la aku hilang kempunan...
balik kerja tgk dalam box moto en.suami ada buku resepi ni.waaaa akak sgt laa ep..igt kan buku ni nipis upe nyer tebal..ye la kan 1 thn ada 365 ari so muka surat nyer mst la 365m/s..tu x masuk lg isi kandungan n kata2 aluan dari penulis.. 
mmg best la buku ni sbb die tunjuk cara memasak yg senang di fahami..bahan2 yg di gunakan pn xde la susah nk cari...semalam aku ckp kat en.suami lepas ni kalau nk mkn ape pilih je dlm buku tu ..i dgn rela ati akan memasak nyer..hahahaha... so utk bakal pegantin, suri rumah, yg baru kahwin jom la dpt kan buku ni..kalau x tau masak x mengapa kite boleh rujuk buku..aku ni pn bkn nyer pandai sgt memasak..asyik2 lauk sama jer..so dengan ada nyer buku ni maka tercipta la pelbagai menu yg akan aku masakkan utk family aku..ceeewah semangat kau!!!















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers