Jumaat, 10 Ogos 2012

menu berbuka utk ramadhan yg ke 21



semalam mood memasak sgt laaa memberangsangkan.... tp mcm bese la sebelum balik godek2 dl internet cari resepi..tp aku agak heran nape nk cari kat internet kan da ada buku resepi..ish..ish..ish.. tu la benda depan mate xnk lak di gunakan...
so mcm bese sampai je uma letak beg tanggalkan tudung terus masuk dapur mula kan operasi memasak.. stat kul 6.20 abis masak ngam2 nk buke.. n disebabkan terlampau rajin aku masak 3 lauk sekali..waaa hebat x? bl aku tanyer en.suami hebat ke x aku msk 3 lauk dlm 1 jam die ckp hebat!!! hebat!!!! k nasib die puji hebat klu x, xnk bg die mkn ..hihihi..
so ini je la menu berbuka aku semalam..ada kuih kuaci en.suami beli tp sampai ke subuh td aku x usik2 pn..ishhh kan da membazir...

ikan tenggiri masak kicap
sambal kentang ikan bilis
sayur bayam masak tumis air
ini la menu berbuka aku semalam..  emmm sila abaikan meja yg x berlapik tu ye
budak kecik yg sibuk tarik kerusi die nk mkn sekali
berusaha mencapai makanan 
mama da jauhkan pinggan pn die still nk tarik ga nasi tu
x dapat capai pinggan mama, pinggan papa pun jadi la..dpt la die kebas beberapa butir nasi papa masuk mulut


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers