Isnin, 6 Ogos 2012

rambut baru wardah sempena hari raya tahun 2012



hahaha sebelum korang tgk upe baru wardah versi baru ni aku nk gtau ni bkn kehendak aku yer..cewahhh!!! mula nyer cadang nk potong rambut die gaya ala2 korea tp mcm mane boleh lak die takut lak ngan org yg nk gunting rambut die tu.puas dok pujuk tp die nangis..yg en.suami ni siap blanja die beli belon sabun lg tp tetap xnk...last2 org kedai tu bg aku gunting n sikat suh aku potong sendiri rambut wardah..mak aihhhhh igt aku ni pakar sgt ke nk guntng2 rambut ni..tp nk x nk kne potong gak sbb aku da malas da nk ulang alik kat kedai tu..sebelum ni da byk kali en.suami bw si wardah kat kedai tu tp die masih nangis xnk gak.. lastly nk xnk aku gunting je la rambut die..sambl tu aku suruh tuan kedai tu ajar aku potong..hmmm ampeh jer kn aku da ckp aku x pandai potong ...so macam ni je la hasil nyer..sian ank mama...hahaha..tp nampak lain la upe wardah bl potong rambut ni.. nampak lg berisi lak muke die... patut nyer rambut depan die tu xle potong pendek sgt tp die x dok diam dok nangis n peluk aku jer da salah potong..xpe la wardah nnt kite tgu rambut depan tu panjang sikit nnt mama "oter" lg yer... rambut belakang mmg aku x usik sbb nk bg panjang...sooooo ini la wardah dgn rambut baru die...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaaa!!!!! ini la wajah terbaru wardah

gambar dr jarak dekat..
nampak lebih berisikan bl rambut die di potong
tgk la rambut depan die tu ada panjang ada pendek huhuhu
ok ini adalah pandangan dari sisi kanan
ni lak pandangan dari sisi kiri
ini lak gambar dari sudut depan
tadaaaa inilah rambut baru wardah utk raya nnt.. harap cepat la panjang rambut dia nnt...
    ok cube korang banding kan wajah wardah dl dengan sekarang lak..hihih rasa2 nyer ada beza x? hmm kalau aku, aku rasa ms rambut die panjang lg ok kot...
                                    **huwaaaaaa!!!!! tampo pipi sendiri..tu la mandai2 sgt g potong rambut dak tu sape suruh**




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers