Jumaat, 24 Ogos 2012

mood raya lg ke korang???


rasa nyer masih x terlambat lg nk wish SELAMAT HARI RAYA pada semua yang sudi singgah kat blog aku ni.. mcm ne raya korang tahun ni?meriah x? tahun ni raya aku agak hambar sedikit laa.huhuhuhu...en.suami bekerja n arini baru start bercuti.. so sepanjang raya pertama n kelima x byk uma yg g beraya pun..ye la nk beraya xde org nk bawa n uma semua nyer bertutup jer..hihihi... cume raya pertama aku sempat beraya kat uma mak aku n ikut along aku beraya kat uma kwn die..petang tu lepas en.suami blk kerja terus g anta MIL blk kampung die kat n9..pastu mlm kul 8 bertolak balik ke KL kul 11 mlm br sampai..huhuhu mmg penat ar rasa nyer..
raya ke2 lak dok uma jer sampai la raya ke 5.. agak boringkan..xpe la nk buat mcmne kan...en.suami ckp esok die ajak aku n wardah g beraya kat uma sedara mara kat kampung baru..hihihi aku x kesah sgt pun tp sian kat wardah je la sebab tgk boring je die duduk kat uma ngadap muke aku...
aktiviti arini sempena en.suami cuti kitorang pagi2 bersiap keluar mencari sarapan tp cari punyer cari sampai kul 11 baru mkn..huwaaaaaa kedai byk tutup upenyer..dr kampung baru sampai ke ampang dok cari kedai jual nasi lemak last2 mkn kat kedai area uma aku je...pastu balik uma jap n kua semula jemput MIL kat TBS baru blk dr kampung... pastu singgah jap uma MIL n tgk  adik ipar n ank uah pun ada...tp ada 1 insiden lak berlaku..hmmmm sabar jelaaaa...harap ati ku kuat utk bersabar... 
blk uma terus si wardah tido..penat bermain la tu... jap g lpas magrib nk kua lak g uma along aku ada mkn2 sikit die buat...tp tgk kat luar da ujan....kalau sambung tdo semula bagus ni...ok la nnt aku update kan gambar n cerita raya yer...

assalamualaikum...wardah dtg nk ry ni

siap ada handbeg lg tu utk simpan duit raya... kau ada???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers