Khamis, 9 Ogos 2012

KARISMA RAMADHAN ANJURAN KPWKM


semalam aku g berbuka kat pwtc sbb kementerian aku buat majlis tu..so sebelum pegi aku kne amik wardah dl br la gerak ke pwtc..alhamdulillah sempat la sampai sebelum berbuka..kebetulan mood wardah agak baik semalam, masuk je dlm kereta die terus minta nenen n terus tidur..waa betul2  ngantok anak mama ni..ni mesti kes x tdo tghari kan..selalu klu die cukup tdo petang die x tdo.. tp kire ok la die simpan tenaga nnt nk mkn xde la ngamuk2 nk tdo..

alhamdulillah kitorang sampai sebelum kul 7..pusing2 cari parking tgk ramai je polis jaga..baru teringat PM ada tu yg polis jaga..parking pn senang nk cari..kire ok la kan..opsss lupe nk gtau, ms en. suami jemput aku blk tgk en.suami da salin pakaian die.. die pakai kemeja laaaa.waa da lama die x pakai kemeja..last dia pakai ms aku bertunang dgn dia..tu pn puas aku pakse..die lebih suka pakai tshirt je..so aku pn puji die, papa pakai kemeja teringat time kite mula2 couple dl..terus senyum sampai ke telinga minta aku puji lg..daaa xleh puji lebih2 ye...

ok berbalik pada cerita, ms kitorang masuk dewan tgk meja da penuh dgn org..jenuh nk mencari tempat xde..last ada sorang makcik ni tanya aku dr mana aku ckp dr HQ JKM..dia kata ada meja khas utk JKM kat depan sekali tu diorang da tag..yg belakang2 ni NGO..ooo yeke..terus aku ke depan ngan en.suami..sampai2 je tgk ada la kerusi yg kosong tp ada group ni ckp ada org lak kat kerusi tu..kebetulan ada kakak yg aku knal kat sebelah meja tu cakap ddk je mane ada org..so aku pn ddk je la..tp mmg x selesa la sbb bl die da gtau ada org.. tbe2 dak opis aku gtau kat atas byk lg tempat kosong die suh aku naik atas jer..ape lg naik atas je la terus aku..sekali naik...ha koooo mmg kosong xya nk berebut2..nk makan pun tenang jer...

wardah pn ape lg tempat luas mula lah die menjelajah semua tempat dgn kasut bunyi2 die tu..en.suami salah bawa kasut lak die g bawa kasut yg wardah x muat so nk x nk kne la wardah pakai kasut bunyi2 die tu...

aktiviti ms program tu sempoi jer..PM bg ucapan pastu penyampaian duit raya dkt kanak - kanak, orang tua, OKU n institusi JKM..pastu tunggu masa berbuka n makan... lepas makan diorang buat solat terawih sekali..tp aku x follow sama sbb ms tdo wardah da dekat..so sebelum die mengamuk kne awal2 gerak..
makanan semalam ok la mcm bese jer..aku pn mkn sikit jer amik nasi ayam n sayur jer.. ni kalau mkn buffet aku rasa buat rugi jer sbb x mkn byk..en.suami pn aku tgk x mkn byk...

balik2 jer aku masukkan wardah dalam kerete..die buat muke muncung... en.suami ckp die bosan la tu sbb xde org ramai2 mcm td..pastu aku ckp kat wardah, "anak mama baik la sangat arini.. wardah suke yer ikut mama jumpa kawan2 mama..nnt mama bawa wardah lg yer..kite tgu majlis open house lak yer"... terus die ok balik..hahahaha anak mama da pandai bermain dgn emosi la... aku upah die dgn susu terus terlena....

semalam x bawa kamera so mcm bese la en.suami ckp "tu la org suruh bawa kamera xnk..kan da rugi x dpt tangap gambar" aik aku yg rugi ke die yg rugi x dpt bergambar..kamera besar gedabak malas la aku nk sorong ke hulu ke hilir..so nk xnk gune kamera handphone je la yer...x byk gambar pn yg di ambil...
ok la pjg lebar lak cerita aku ni..sebenar nyer nk tunjuk gambar mkn semalam jer hahahahaha.. k bai!!!!


kekasih hati sedang drive 
wardah tgh simpan tenaga utk buke pose nnt
oohhh da lama rasa nyer x tangkap gambar sendiri
sementara line tgh clear bole la tangkap gambar berdue
rasa mcm suasana couple dulu2 je 
aiyakkk nape wardah x pandang ni
comel x anak mama wardah ni
menu makan semalam
bagi gambar dekat lg..


 ada gambar lg tp kat handphone en.suami..da dpt nnt br update gambar lg ye...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers