Rabu, 15 Ogos 2012

Menu BaRU uNTUk WaRdaH


ntah nape sejak2 ni rasa mls lak nk menaip kat blog ni..padahal ada je benda nk story..huhuhu..tp kali ni nk x nk kne update gak sbb kang tgu lama terus ilang idea nk naip...
rasa da lama gak x cite pasal menu wardah.. ari ahad aritu aku msk kan die pasta n chese.. actually klu ikut kn nama asal resepi ni mac n chese mcm kat sini tp di sebabkan aku buat gune pasta ni so aku gunekan la nama pasta n chese..hihihi....
sebelum ni asyik buatkan wardah kuah bolognese so kali ni kite tukar k... alhamdulillah wardah suke n byk die mkn..klu x jenuh kne bebel ngan aku sbb x luak je die mkn sejak akhir2 ni..petang pun aku bg die mkn ni gak pun die mkn byk..waa menjadi la resepi ni utk die..so thanks sgt kat maghfarah tuan empunyer resepi yer... 
 cara buat sgt senang la sgt.. aku cume copy paste dr blog asal yer sbb aku mls nk taip..huhuhu penyait malas da datang......



pasta di rebus sampai betul2 kembang / masak

white sauce tu i tumis bawang dengan unsalted butter, letak udang, tepung atta sikit. pastu masukkan air. masukkan cheese. akhir sekali brokoli. pastu macaroni.

**cume yg beze nyer aku x letak sayur sbb kehabisan stok..so nampak kosong je la..xpe jji wardah mkn byk**


pasta n chese
muke budak tgh mkn
nyum..nyum.. dap ar mama...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers