Isnin, 15 April 2013

bz..handphone rosak..huwaaaaaaa


hye..rasa mcm da lm x update blog kat sini..skang ni ngah kebizian sikit kat opis...itu x kisah la sangat tp yg membuatkan aku x le nk update blog adalah masalah HANDPHONE aku..huwaaaaa mau nangis tau..semua gambar2 wardah ada dalam handphone tu x sempat nk transfer kat pendrive..alih2 je pagi ni tgk langsung x lw nk on handphone aku tu..ape masalah pun x tau la..yg aku tau telephone aku dr pagi td sampai sekarang dok terasa panas je... nak kene anta kedai la nampak gaya nye..

rasa x best pulak nk taip kat sini kalau x tepek gambar wardah.. xpe la nnt da ok aku update entry lg siap letak gambar wardah banyak2..tp boleh ke di selamatkan gambar dlm handphone aku tu????/huhuhu

nasibla ada keek so boleh ar aku tepek keek lak kat sini menggantikan gambar...jom layak keek dari wardah... hihihi


              
                                                 Apr 12, 2013 | gaya ape la si kecik ni buat by syayus on Keek.com

ha jgn x tau tu gaya wardah bl die tgk cartoon kat tab..ape stail pun aku x tau la...siap bertongeng2 lg..hishh nasib la budak kecik nampak comel je kalau da besar buat macam tu mmg kene tepuk ngan punggung kuali la ...

                 
                                                             Apr 12, 2013 | keek pagi2 by syayus on Keek.com




yg kat ats tu ms kat uma mak aku...pagi2 bangun tidur je terus minta tab kat aku nk layan cartoon..mama nye nak sambung tidur blik pun x boleh...sekarang ni die da x berebut handphone ngan aku sbb aku da masukkan cartoon kat tab die..tab tu da lama aku beli tp baru sekarang nk masukkan cartoon..tu semua gara2 malas nk beli memory card la..bl da ada memory card tu yg rajin masukkan cartoon..tp memory card handphone aku lak yg xle gune..huhuhu

ok la itu je nk cite..so ape lg..jom la follow i di KEEK 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers