Isnin, 22 April 2013

mmeatball abg burn


tibe2 lak teringin nk rasa meatball abg burn..haaa ada yg pernah mkn ke? sebelum ni kan die banyak jual burger tp kali ni abg burn da ada menu baru iaitu meatball... bersesuaian ngan tekak aku yg teringin nk mkn meatball maka nye ari jumaat aritu aku ajak en.suami teman aku mkn...

ni semua gara2 terlihat blog abg burn la tu yg aku meronta2 nk rasa..alhamdulillah meatball abg burn ni x mengecewakan tekak aku...harga die pun berbaloi xde la mahal sgt harga nya cuma RM9.90...ape yg kite dpt dengan harga tu??haa kite akan dalam 10 ketul meatball dengan sos dan juga kentang wedges...fuhhh time ngah menaip ni pun aku tbe2 rasa terliur nk mkn meatball abg burn tu lak...hihihi.. kalau korang nk tgk ape yg best lg di jual oleh abg burn ni boleh la tgk kat blog abangburn..ok...



meatball ni aku yg sapu semua nye..cume aku bg en.suami rasa seketul dua je...en.suami die pesan nasi goreng je...si kecik?? die join mkn sekali ngan en.suami..time makan tu die sangat rajin menulis..xboleh kacau dielangsung..sedar2 je tgk sampai ke tangan penuh die g lukis..adu haiii anak..

kebetulan masa beli meatball abg burn tu die ada bg borang utk buat survey sedap ke x meatball tu..last2 bl die nampak aku tulis dok berebut pen dan kertas ngan aku lak..nak x nk aku kene bg kat die kertas yg aku da siap2 salin resepi kuih..abis da rupa ape dah resepi aku tu die conteng..nasib la aku paham..



oh yer..sebelum kiteorang g makan tu sempat kitorang singgah tesco beli barang sikit..pastu beli kan la wardah mainan masak2..die sekarang tgh rajin memasak...so balik2 je uma terus suruh aku buka mainan die..x sempat buat terus die melepek kat carpet main... sampai bawa masuk bilik tidur lak tu mainan...bila tanya masak ape die ckp masak nasi goreng..hahahaaha pandai!!!!

tp kesian lak tgk die main sorang2 sbb xde kawan..kalau nk harapkan aku main ngan die je mmg x berasap la dapur uma aku tu...xpe2 tunggu ye wardah nnt free2 mama teman kan wardah masak ye...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers