Rabu, 3 April 2013

memory card probleam






gambar atas tu adalah memory card utk telepon aku...huhu rasa nak nangis sgt sbb x dpt nk transfer gambar n pc dr memory card ke pc...bl aku sambung kan ke pc y keluar kat situ die suruh aku format kan blk ..huhuhu nape yerk jadi mcm tu..

bl aku masukkan dalam telepon pun sama x dpt nak detect memory card tu..sayang nye la haii sbb dlm tu banyak gambar n video wardah..rasa ada yg aku x sempat nk simpan...dalah 32gb lak tu ...ada sape2 leh gtau nape jd mcm tu...kali ni da 3 memory card jadi kes mcm ni..xkn nk kene beli baru lak..sayang tu baru beli....

i need ur help.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers