Khamis, 4 April 2013

kedai bakery....

yeah nk gtau arini x jd msk en.suami blanja mkn western kat area sg.besi.....wardah mkn byk lak arini n mcm
biasa la blagak cam da besar sgt mkn xnk org suap..nk mkn sendiri....



lps blk dr mkn ms nk masuk dlm kerete aku ternampak 1 kedai yg da lm aku cari...ha nk tau kdai ape????kedai bakery yg jual peralatan nk buat kek...da lm btul aku mcari2 kdai ni area uma aku tp x jumpe...arini kat area sg. besi baru la terjumpa....




aku pn pe lg terus meluru masuk n jadi giler sekejap sbb sume brg yg aku nk ada kat ctu...terus aku amik brg yg aku nk bw ke kaunter..nasib la wardah ada tolong aku pegang2kan brg...




so lps ni klu nk bl brg2 buat kek n kuih leh la singgah kat ctu..kbetulan klu blk kje mmg lalu kat area tu....aku siap ckp kt en.suami pasni mama x g shoping pn xpe janji dpt g kdai td da ok..hihi....tp boleh percaya ke???????hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers