Selasa, 9 April 2013

KEEK OH KEEK


aku rasa sekarang ni mst da ramai yg da tau n ada akaun keek kan..ada yg x tau gak ke??? ala keek tu lbh kurang mcm instagram cume yg beza nye keek ni versi video yg kite boleh rekod dalam masa 36 saat...

haa pada sesape yg suke bangat bervideo tu boleh ar upload2 video n share kat keek..aku ada gak akaun keek tp x banyak lg ar video..kalau ada pun video si kecik tu je la..biasa ar aku kan suke tayang wardah kat semua org... hihihi

keek ni kite boleh follow rakan2 n artis gak tau...antara keek yg menjadi kegilaan aku ada lah akaun EiraSyaziraS ...

hahaha tergelak2 aku tgk telatah laki bini ni tau..setiap ari rasa wajib nk tgk aksi diorang ngan ank dia...pada yg belum tgk or follow dia aku suggest sgt2 kat korang utk tgk..
kat bawah ni antara video2 yg ada kat keek diorang



                               
                                                     Apr 2, 2013 | keek lampinis... hehe by EiraSyaziraS on Keek.com


                   
                                                    Apr 8, 2013 | daddy oh daddyyyyy!!!!! by EiraSyaziraS on Keek.com


hahahaha kelakar kan tgk video dorg tu...aku ada tunjuk kat wardah video anak eirasyazira ni tau..ada 1 video tu die nyanyikan lagu kat ank die..sampai sekarang kalau aku nyanyikan lagu tu kat wardah otomatik tangan wardah dok gerak2 ikut senikata lagu tu.... ni video dia

                 
                                                          Apr 5, 2013 | my pretty2 wow! by EiraSyaziraS on Keek.com


comel kan...haa korang yg xde akaun keek ni ape lg?? jom la join keek... 
ok last jom kite tgk keek dari wardah..


                 
                                           Apr 4, 2013 | ragam wardah bl dok dlm kereta papa by syayus on Keek.com





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers