Isnin, 22 April 2013

sepetang bersama wardah di taman hilir ampang


sebenarnyagambar da lama tp nk update gak sbb x sempat nk update..hihih.. selalu kalau aku amik wardah dr uma mak mertua aku mst die akn ckp nk main buaian..kebetulan sebelum ni kan dok ujan je petang2 so x dpt la nk bg die main..puas dok janji ngan die ckp kalau x ujan baru kite main xpun papa die ckp esok kite main ye..kadang2 tu x sempat kitorang nk ckp die da ckp dl esok kite main yer...bijak da sekarang die berkata2...

so ari sabtu mcm biasa aku akan singgah uma mak aku kat sentul..lepas blk dr sentul mmg rancang nk g KLCC bawa dia jalan2 tp mcm ne tah payah lak nk cari parking kat klcc tu sbb diorang da renovate tempat parking..malas nk tunggu lama aku ckp x payah la terus je la balik..tbe2 bl sampai area ampang tu ckp kat en.suami xpe la kite g kat taman hilir ampang tu je la..situ pun ok ada 
mainan leh die main buaian...



sampai kat situ bkn main suke die dok bjalan..tau2 je la kalau die berjalan terkedek2 je comel aku tgk..jumpe je mainan terus x tentu arah..mula2 naik jongkang jongkit pastu ajak main papan gelongsor lak..tp die naik je xnk turun ..sibuk dok intai2 org dari terowong tu...bl nk ajak main buiaian die xnk lak..haiii sebelum ni bkn main lg sibuk nk main bl da ada depan mata xnk lak...

nasib la sepanjang main tu die x buat perangai..elok je die main..gud gurl...ye la kadang2 tu sakit gak ati kat dak kecik ni makin besar da pandai nk ngamuk2...sabar je la aku laki bini dok layan die...tp tu ar die ni kene ckp elok2, ckp banyak kali baru nak dengar..kalau marah2 aku lak kesian n x sampai ati...tp x bermaksud aku x marah langsung kat die...marah tetap marah tp dengan cara n tone suara yg baik..xleh nak tinggi2 n jerit2 kat wardah sbb wardah ni aku peratikan cepat sangat menangkap ape yg org buat n die tgk..kadang2 tu kesian sgt die yg x tau ape2 pastu kite marah die sbb die buat benda yg die tgk kan... 



huh tibe2 lak rindu ngan wardah... arini genap umo die 2 thn 2 bln.. tp sejak dari semalam die dok cirit birit je sampai kan pukul 2 3 pagi td die bangun kejutkan aku ckp biyak..sampai melecet gak la buntot die sbb dok biyak2...sian anak mama... ok la tu je nk cerite..hihih..jom layan keek wardah masa bermain nak x??



Apr 13, 2013 | riadah.... by syayus on Keek.com


ok kat bawah ni lak gambar mama n papa wardah..hihihi nak gak posing....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers