Selasa, 11 Februari 2014

percutian di gold coast morib part 2


ok meh sambung cite lg ye... xnk lama2 nnt hilang idea nk menulis..hihihi..nak tgk part 1 leh tgk link ni ye gold coast morib part 1

pagi tu lepas bangun gosok gigi semua terus kitorang turun kat bawah utk sarapan pagi..kali ni aku bawa kamera masuk dalam cafe tp x tergamak lak nk amik gambar sbb ramai org..hihihi..kire kes malu la ni... alhamdulillah pagi tu dapat sarapan yg best dan mcm aku ckp sebelum ni sarapan kat situ banyak pilihan dan banyak kali aku dok ulang alik amik makanan..hihiih...

wardah mcm biasa lah die bukan mkn banyak pun..sbb die dok pk nk g mandi je..mana x nye dari sebelah cermin cafe tu dah leh nampak taman tema... so lepas mkn terus lah kitorang masuk mandi sampai lah pukul 12 tengah hari










bila da sampai kat kolam mcm biasa lah budak kecik tu xnk mandi..puas aku ajak die turun die xnk..last2 aku suruh die tgk mama n papa die berenang je..dan akhirnye aku pandai gak berenang hahahaha... sebelum ni mcm takut2 je nk berenang tp lepas en.suami ajar baru lah pandai...

wardah tu bila di ajak berenang die xnk..last2 die ajak aku duduk kat kolam renang yg cetek je..igt kan die nak berenang tp die duduk je kat situ sambil membebel2..ntah ape yg die bebl pun x paham..dah mcm ape tah org dewasa duduk kat kolam budak kecik..x adventure langsung..hihihi








da naik kecut mandi terus kitorang naik atas siap2 nak balik..sbb pukul 12 dah kene cek out..posing2 dulu pastu terus hantar kunci kat kaunter...











amboi bukan main lg die posing ye..kalah mama..hihihi..bagi aku kalau nk bercuti kat gold coast ni dalam 1 hari 1 mlm ok lah tp kalau nk stay lama tu rasa nye x kot..sbb aktiviti kat sini x banyak setakat mandi je..kalau kat situ ada tempat yg menarik aku rasa mst akan stay lama...lepas tu aku nak komen dari segi service kat hotel tu sikit.


1. proses cek in dan cek out bagi aku ok xde pun lambat2..

2. aku ada minta iron dekat kaunter masa cek in tp sampai aku balik x sampai2 iron nye..da 2 3 kali husband aku g jumpa housekeeping kat situ minta tp diorang x sampai2 gak..x tau ape masalah nye..

3. telefon dalam bilik mmg langsung x berfungsi..so aku heran ape fungsi pamplet makanan yg diorang letakkan yg konon2 nye leh oder makanan dari bilik..mcm mane nk oder kalau telefon x berfungsi.. tp aku x heran sbb sebelum pergi mmg aku dah tau telefon die rosak..ni semua aku baca dari blog2 kengkawan

4. dari segi makanan bg aku ok xde masalah sbb banyak pilihan

5. bau pada waktu mlm bagi aku xde lah busuk sangat mcm yg aku baca sebelum ni...rasa nye masih boleh lg tahan hidung aku ni..hihiih

hmm rasa nye itu je la kot..xde nak komplen banyak2 pun ..kalau di beri 5 bintang aku akn bg 4 bintang lah..1 bintang tu hilang sbb aku minta iron x dapat2..hihihi

so kalau nk bawa anak2 main air boleh lah korang bawa kat sini..sambil2 tgk anak mandi boleh lah rileks2 kan otak...

hmm lepas ni nk kene pikir kan percutian yg lain pulak lah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers