Jumaat, 28 Februari 2014

unta vs kuda...mana satu yang betul ni



dok melayan wardah semalam sampai aku sendiri confuse mana satu unta mana satu kuda..

Photo: kretip x mama..... Bangun tdo terus suh mama buat kuda.....

aku post gambar ni kat fb kawan2 dok ckp ni kuda.. tp bila aku tunjuk kat wardah die ckp kuda..bila aku betulkan ckp ni unta die x nk terima..die ckp ni kuda..hahaha lantak ko la dik...

semalam abis die buat sepah rumah..bila aku suruh kemas die ckp penat..dah mama ni jadi bibik ngemas semua mainan2 die..sampai hati kan wardah....
tgk tu perangai die
konon tenung macam igt org takut 

amboi silang panggung ko dik..sape nk kemas semua ni
da besar sibuk dgn botol susu die

hmm itu lah anak saya..... mcm2 ragam nye kan.. hahaha wardah... wardah..mama sayang kamu..sekarang kalau nk suh die buat sesuatu xleh panggil nama wardah..die suruh panggil kakak wardah..haaa baru lah die nk buat...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers