Jumaat, 6 April 2012

BeRjAuHaN

saja je nk tunjuk beg ...
huhuhu arini terpaksa berjauhan ngan wardah utk 3 ari..mama kne g Kursus di Port Dickson..wardah dok uma mak wan elok2 yer..jaga mkn tau..mama dpt cium wardah 3x jer td..windu nk peluk wardah..malam nnt x dpt ar nk peluk wardah..x dpt ar nk bau mulut wardah yg bau susu tu...

pagi td sebelum g kje sempat pesan kat En.suami jg wardah..jgn bg die mkn benda yg manis2..En.suami tyer benda manis tu ape.. aku jwb mcm gula,cokelet and ape2 yg manis yg aku x pernah bg kat wardah..oooo klu bg mkn garam boleh x??aihh loyer buruk lak suami aku ni.. wardah tgu mama blk tau..ari ahad mama peluk cium wardah puas2..

psstt... aku igt kan beg aku yg paling besar upe nyer ada lg besar.. dorg ckp sikit jer aku bawa..yeke..aku rs brg aku la paling byk sume aku dok sumbat... tp rs nyer ada benda yg tertinggal la huwaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers