Rabu, 25 April 2012

MeReMPiT kE pUtrAjAyA

Selamat pagi semua... waaa tgk tajuk tu mst igt kes2 mat rempit kan..tp i x merempit sesuke ati tau..nk tau ape kes pagi2 da merempit kat opis aku Putrajaya..kes kecik je sbb aku tertinggal handbeg aku kat uma MIL..hihihi.. da la pagi td tlajak bangun.. baik punye kunci alarm kul 4 tsedar bangun g watkan susu si kecik..pastu igt nk tutup mate sekejap jer skali tu sedar2 amik kau kul 6.... melompat terus dari katil kjutkan en.suami n terus ke bilik air..aduiiii mmg x sempat la nk wat kn mknan si kecik..padahal sblum tdo smlm da bcongak2 kat otak nk masakkan die lempeng utk bekpes n sup cendawan + sayur utk lunch..hmmm npk nyer MIL aku la kne masak utk wardah arini.... sori yer wardah mama x sengaja bangun lmbt..

siap2 semua terus turun kat bawah kereta nk g anta wardah..sampai2 jer en.suami panggil suh tgk kerete..igt kan die suh tgk ape skali tgk kerete kne ketuk ngan batu.. ntah BUDAK SEWEL mne yg buat x tau la..da xde kje agaknyer..kerete sebelah pn sama kne gak..ni kes die ketuk byk kali ngan batu sampai blekuk pintu kerete..nasib die x baling batu kat tingkap..aku npk batu besar penumbuk lelaki kat tepi kerete..giler betul la..ni klu aku wat sembahyang hajat bg bengkak tangan baru tau..hissshhh..ape motif die wat pn x tau..asben aku ckp ni mst kje org yg bawa lori sbb die slalu parking kat situ..alih2 agaknyer die bengang tgk org lain parking tu wat dajal tu... itu andaian kitorang la... teruk btul da tua2 pn perangai mcm tu...

pastu terus gerak ke uma MIL..sampai2 jer asben aku da tlupe nk bawa keluar handbeg n susu wardah.die kate tu la dok pk pasal kerete leh lupe lak rutin harian..pastu da tata2, peluk cium wardah gerak g kerja.aku turun kat sg.besi sbb naik bas kat sana.sampai2 jer terus ar buka box moto asben aku tgk2 handbeg xde..aiiii mane lak g nyer ckp kat asben die kate tertinggal kat kerusi uma mak la tu,.aduiii ms tu bas da sampai da kwn2 aku da gerak naik..aku ckp xpe la lenggang mcm ni je la g opis..tp pas n duit xde..xpela pinjam FLORA je la nnt..pastu asben aku ckp xpe la jom g amik pastu die anta g putrajaya..xkn kosong je g kje,.kang jd ape2 nnt..btul gak..aku dok tglkan pesanan kat kwn terus gerak blk ke uma MIL..dlm ati dok nyumpah2 org yg wat kerete aku tu..di sbb kan die la sume dok tlupe jer...( bole mcm tu ??)

hihihi sj je tepek gbr bsama 
da sampai uma MIL cium wardah semula terus gerak ke putrajaya naik moto..hahaha ape lg merempit la..ms nk isi minyak jpe lak member opis so asben aku pn follow la die..ye ar asben aku pn x pernah jejak lg kaki kat opis baru aku ni so x tau ar jln nyer..klu tyer aku mmg bjanggut la nk tgu tunjuk jln sbb ms naik bas aku dok tdo jer x tgk jln ape yg driver lalu..hihihi... mmg laju ar dok bawa moto tu sampai kn aku nyer helmet dok ke belakang kne tolak ngan angin...ngam2 kul 8 aku sampai kat opis..hahaha adventure tul aku rasa pagi ni..da ar masuk lif skali ngan KP naik segan lak aku hihihi..sampai2 je opis terus g toilet betulkan tudung da mcm org hape da aku tgk tudung aku tu... mesej en.suami tyer kul bp smpai die ckp xde la lmbt sgt dlm kul 8 lbh jer..fuhhh nasib ada asben yg baik n sanggup masuk kje lmbt sbb anta isteri..hihihi ni yg wat I LAPPPPPP U banyak2... 

ok ar nk sambung wat kje yg belambak..kne siapkan semua sebelum ari jumaat sbb ari jumaat da x masuk opis g ISM jaga exam..mgu dpn nyer lak 1 mei cuti kn pastu kmungkinan kne g bengkel 2-4 mei..pastu terus g outstation ke Kuantan n Sabah..waa aku rasa mcm bln 4 n 5 ni bz je sangat..huhuhu semua nk tkejar2 buat kje... ok adioooozzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers