Khamis, 12 April 2012

bUaI lAju - LaJu


ari ahad lepas pas balik dr kursus terus blk jumpe wardah..sampai2 je kat uma MIL terus aku berdiri depan pintu tgk wardah..time tu die ngah landing elok pyer tgk cartoon sambil minum susu..skali aku panggil die..wardahhhhh!!! die xwat x tau..pastu panggil lg..wardah ank mama.....baru die paling ngadap aku...terus senyum2..pastu aku panggil lg sambil lebar kan tgn nk peluk die..die berdiri pastu terus jalan n lari2 anak g kat aku...waaaa rindu kat mama yer??? time tu rs bahagia sgt sbb wardah da pandai lari dkt aku.. terus peluk cium die puas2.. lepas adengan cium peluk tu die da xnk duduk diam..nk kua..terus aku pakaikan die kasut n En.Suami bawa pusing2 naik moto... sepanjang aku xde tu En.suami gtau die bawa wardah pusing2 pastu berhenti kat taman permainan n bg die naik buaian..so petang tu kitorang bw die lg kat taman permainan tu..jom tgk wardah naik buaian ....














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers