Khamis, 26 April 2012

TeaM bUiLdIng @ cAsA RaCaDo PoRt DcKsOn

hahaha cite da basi baru nk update...ala xde la basi sgt still berlaku dlm bln 4 ni pun.. skang ni la baru ada ms nk update tu pn jap2 jer ngadap blog ni.. team building ni di anjurkan utk bahagian Khidmat Pengurusan ( BKP ) kat opis aku tu..so semua diwajibkan hadir ( tp ada je yg x hadir pn ) so disebabkan thn lepas aku x dpt join sbb masa tu tgh "berpantang" so kali ni nk xnk kne pegigak..tp kali ni x tau nape tbe2 aku nk sgt lak g..slalu klu tema building ni mmg aku mls nk join..hihi ye la mcm thn 2010 yg aku g kat Perak tu bosan giler ckp je team building tp dok dengar org mbebel je dlm kelas naik bosan aku...
tp kali ni sgt best sbb semua nyer buat aktiviti luar xde dlm kelas pn..klu ada pn dok gelak2 jer so xde ar tension... mcm2 aktiviti dorg buat time tu yg best nyer kumpulan aku nama kumpulan ZOMBA mng dpt no 1..haaa bangga ko sbb dpt 2 hamper..hahaha..ok la xmo cite pjg jom lyn gambar kat bwh ni sampai termuntah yer..hahahahaha












































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers