Khamis, 8 November 2012

alhamdulillah selamat pulang

waaaa rs lm sgt x update blog.. alhamdulillah semalam aku selamat sampai ke malaysia.. percutian yg menyeronokkan. mne x nyer kje bershoping je hihi.. nnt aku tepekkan gambar n cerite ms aku bercuti di guangzhau k.. sepanjang 4 ari kat negara org kepala ni dok melayang je teringat kan sikecik rind n tergiang2 je muke die kat kepala aku.pagi td dtg amik die kat uma mak mertua aku die tgk je muke aku terus je die lari n peluk aku.. waaa mama pun rindukan wardah gak tau. so memandangkan arini aku msh cuti lg aku habiskan ms dgn wardah je.. die pun asyik nk main dgn aku n ikut je ke mne aku g.. mayb takut kene tgal lg kot hihihi.. hmm ok la nnt aku update cerite k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers