Khamis, 29 November 2012

terbang tinggi tinggi sampai ke awan


ok ni cerite 2 minggu lepas tp arini baru leh update...kejadian berlaku petang jumaat selepas papa balik kerja..hihi...petang tu saya bosan duduk uma ( sebenar nyer mama saya yg bosan ) so dia ajak la en.suami kua jln2..saya awal2 lg da di siap kan oleh mama saya tunggu papa saya pulang je..tp di sebab kan kesian tgk papa saya pulang ngan muka letih saya bg papa saya rehat dl..masa papa tgh rehat saya  buat sesi sport cek dl handbeg mama saya takut mama ada bawa benda2 terlarang dalam beg tu... 



da puas buat cek semua saya rasa bosan lak terus saya golek2 sambil minum susu...bkn ape sebenar nye nak kumpul tenaga je sbb jap lg saya nak turun bawah jalan2.. bila papa da cukup rehat papa  kate kite g main helikopter je la kat padang bawah..saya x banyak songeh janji saya boleh keluar dari pintu uma..terus dengan muke tersenyum lebar saya jalan terkedek2 sambil pakai kasut...







sampai je kat bawah mama  letak saya kat kerusi sambil2 tu tengok papa saya start enjin helikopter...masa tu semua org dok pandang je kat family kitorang konon bangga sangat la sbb papa saya je yg ada helikopter..hihihihi.... 



tp papa saya ni main kejap tinggi kejap rendah x pandai langsung nak adjust la..saya pun cakap la main elok2 la saya nk tgk ni..cewaahhhhh!!!!!!






ha ini la rupe helikopter yang mama saya beli kan tu..sangat la keperempuanan kan warna dia..sah2 la helikopter ni akan jadi milik saya n mama saya..huwawawawa.... tgk la helikopter saya terbang tinggi sikit sbb papa saya da pandai main...




da bosan main helikopter saya pandang2 kiri kanan..sekali ternampak pasar malam kat seberang jalan tu..ape lg saya suruh papa saya simpan helikopter dalam kerete dan terus g pasar malam..masa jalan2 kat pasar malam tu ada sorang makcik tu tegur saya..die cakap mcm ni....."da abis da main helikopter"? mama saya buat muke ala2 confius sambil tanya kat papa saya...eh diorang nampak ye kita main td??? saya dengar ayat mama saya tu terus jeling..ceh..buat2 tanya konon mama ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers