Ahad, 11 November 2012

hari minggu bersama wardah


selamat ari ahd...si kecik da tdo so nr ada ms nk jenguk blog ni.. 1 ari dok melayan si kecik mau lelah di buat nyer.. td lps bg die mkn tghari n bg susu terus tido.. arini mskkan die nasi ayam.. sebenarnyer tu permintaan en. suami so aku msk kan sekali utk wardah.  mcm bese la ayam yg die g mkn dl pastu br mkn nasi. ni pengaruh dr upin ipin la ni..

skang ni wardah x berapa sihat sjak aku g china aritu die dok batuk2 n seseme je. skang ni seseme ok lg tp yg risau kn aku batuk die tu.. td ms tdo die tbe2 batuk pastu terus muntah keluar semua yg die mkn.. abis sampai ke muke n bdn kene muntah die.. lpas aku bersihkan die, terus die baring n sambung tdo.. masuk ni da 2x die muntah ms batuk. tp elok gak die muntah biar keluar semua kahak tu.. lpas muntah br ok sikit die tdo..

harap cpt2 la baik batuk wardah tu bg ubat pn mcm x jln je.. huhuhu.. hmm ok la aku nk sambung tgk cite industan kt tv. mentang2 la nk depavali dgn aku2 sekali join tgk cite india kt tv. jiran dpn uma aku ni da excited nk beraya aku tgk siap bershoping brg utk msk raya da. penuh rempah kari dlm beg plastik die hihihi. ok la bye

nasi ayam..hahaha menjadi gak
sup ayam yg dicampurkan dengan sayur sayuran
ayam berempah yg sedang di perap
so ini la hasil nyer....
1 pinggan ni mama n wardah mkn bersama
tengok perut tu sampai da tekeluar dari  baju
sambil makan sambil main
kerja die melemparkan mainan ke bawah
lepas setle mkn minta mama susu pastu terus pengsan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers