Jumaat, 2 November 2012

jalan - jalan cuci mate


insyaallah ari sabtu ni aku akan terbang ke guangzau...erkk mcm tu ke ejaan nyer..hihi ni adalah rancangan last minit along aku..sibuk sgt die nk g ikut suami die g sana so laki die ckp klu nk g kene ada teman baru leh g..tu die ajak aku..aku ajak en.suami pegi sekali tp en.suami x dpt nk cuti lama..so nk x nk aku sorang je la yg pegi..along aku bawa ank die sorg yg lg 2 tgl kat uma mak aku...

pasport n visa semua da setle tp yg x setle2 nyer tiket kitorang..aduii apesal la dorg ni suke sgt beli last minit..klu aku time2 camni tgu nk angkut barang jer g kat LCCT tu..tp da abg ipar aku byk sgt kje nyer so x boleh nk kate ape la.. duit pun aku x tukar lg..ye la betul2 x sempat n xde ms..cube gtau bl aku nk g tukar da la opis aku kat putrajaya..klu area kl boleh la lari2 ank g tukar sendiri..sudah nyer terpakse la susahkan en.suami..td pun dok survey arga kebanyakkan nyer mahal jer...

kalau di ikut kan mlm ni kitorang bertolak tp camne tah ada hal sikit terpakse di tunda kan pada ari esok..akak aku tu da excited maak rendang bagai nk tapau bw g sana..hahahaha..aku rileks je xde makne nyer nk masak aku dok beli brg dlm tin jer..sampai sana buka rice cooker msk nasi n panas kan je mknan dlm tin tu..da setle..haaa siap bawa rice cooker n beras lg tu nk g china..jgn main2...
nasib semalam aku x packing lg baju2 klu x mmg kene gelak la ngan en.suami..so mlm ni baru leh packing2 baju n barang2 yg patut di bawa..en.suami pesan jgn bawa baju byk2 nnt kat sana beli je..pastu jgn lupe beli kan kerete control die..hishhh x abis2 ngan kerete control die...

actually abg ipar aku ada kerja sikit kat sana tu pasal aku pun berpeluang ikut die ke sana..klu x jgn arap la nk jejak kaki ke sana..hihihi
tp mood nk bercuti tu ada kureng sikit sbb si kecik x sihat..die demam lak.semalam dok merengek2 je masa tdo..aku da ckp kat en.suami risau la nk tgl kan si kecik mcm ni..tp en.suami ckp xpe g je la die leh jaga..uhuk....baik nyer laki i....
so nnt da sampai sana aku tgkap gambar byk2 n tepek kat sini k.. doa kan perjalanan ku selamat pergi n blk..lalalalala

1 ulasan:

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers