Selasa, 27 November 2012

masa utk Tutti Frutti


ni la yg aku mkn lunch td..hihi... da lama ngidam nk mkn so arini dpt la merasa...sebelum ni puas dok rancang ngan dak opis aku Atiqah n Najihah nk mkn Tutti Frutti..tp dorang ckp tunggu dorang dpt gaji baru g mkn..da lama tau rancang nk mkn akhir nyer arini terlaksana gak...tp yg x best nye arini kitorang mkn berdue jer aku n tiqah..najihah xde sbb die da berhenti kerja semalam..sob..seb...sob..seb..
xpe la berdue pun berdue la..janji dpt mkn..masa nk amik aiskrim td bkn main bernafsu lg mcm2 letak bl nk bayar..haaaaa mahal nyer..hahaha amek kau.. pas tu mkn sikit da rasa muak...tp bl pk da bayar mahal nk x nk kene abis kan gak x boleh membazir..nasib la dapat abis kan walau pun tekak ni da rasa mual2..hahaha.....
so lepas ni nak try mkn baskin robbins pulak la... (sian kan org lain da byk kali mkn tp aku baru nk mkn...tp ada aku kesah?????? ) lalalalalala


selamat menjamu selera....

ini saya punye..tamak kan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers