Jumaat, 30 November 2012

selamat hari jumaat


salam semua..memandang kan arini ari jumaat so mood utk bercuti tu da awal2 lg terbit..hihihi
nak buat kerja pun rasa malas sangat..bkn ape x cukup tido je rasa nyer ni sbb semalam tido lmbt.. ape lg dok  layan si kecik yg nak berjalan2 tgh2 mlm...huhuhuhu org pukul 10 tu baru nk tido tp die da bangun dari tido n xnk tdo..pastu dok minta makan...mane la nk cari mkn..last2 en.suami ajak g mcd beli kan bubur utk die..da dpt bubur bkn nyer die nk mkn sgt pun sj je nk mkn angin malam..sabar je laaaa...baru suap dia bp sudu bubur terus dia ckp jom balik..waaaa mmg sakit ati tau...nak x nk aku gak yg kene abis kan bubur tu ,... ( padahal mmg aku pun rasa lapa ngan tibe2 pun hihihi ) 

so sebelum blik uma en.suami dok tanye nk g mane lg ni? nak blk uma terus ke g uptown??waa mmg x larat la mate ni tp dlm ati meronta2 nk g..tp bl pandang budak sebelah da terlentok terus batal kan niat nk g uptown tu..terus balik uma..sampai uma tukar baju semua terus pengsan..yg x tahan nyer si kecik ni tido x sedar sampai ke pagi...haa tu la org suh tido malam2 xnk ni da xle buka mate langsung..rasa kan ko!!! selalu kalau aku angkat dia comfirm die sedar n buka mate ni langsung x le buka..comel je tgk die time tu..hahahah

so ape aktiviti korang utk esok? aku ngan akak aku da plan nk buat durian crepe n masak sup tulang esok kat uma mak aku..waaaaa durian crepe tu...x pernah rasa n ni 1st time buat..nnt da buat aku tepek gambar kat sini k..petang ni nak g tesco beli barang utk buat durian crepe esok.... so nnt kan kemunculan durian crepe versi aku ye....

k bye!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers