Jumaat, 3 Mei 2013

bercuti di bukit tinggi - colmar tropicale


pada yang belum baca entry aku sebelum ni boleh la klik kat animal park ni yer.. ok sambung cerite  kali ni nak cerite pasal colmar tropicale.. kat colmar tropicale ni kite boleh stay kat sini  tp aku xde la stay sbb kitorang mmg nk g balik hari je..lg pun aku n en.suami da pernah menginap kat sini pun..hihihihi.. masa kitorang sampai kat colmar ni tgk mmg ramai da org sampai kan nk parking pun payah..kitorang di suruh parking kat satu kawasan yg jauh sikit ngan bangunan colmar tu ..jenuh gak la nk berjalan tp nasib baik la dorang sedia kan kenderaan utk menuju kat colmar tu ..tp nk menunggu tu pulak da jd 1 cerite sbb ramai yg dok beratur so aku ngan en.suami buat keputusan nk berjalan kaki je terus g kat colmar..sambil2 jalan tu boleh la hirup udara yg nyaman,,,

kalau ikut kan kat bukit tinggi ni banyak aktiviti n tempat menarik yg kite boleh pergi tau..antaranya kite boleh main golf ( opss i x mampu ) Mountain Biking, Rock Climbing, Organic Farm, Flying Fox ,  Paint Ball Japanese dan boleh melawat Japanese Village, Botanical Garden dan Mini Animal Park. kalau nak tahu secara detail boleh klik kat Colmar Tropicale ni ye.. 

aku cume bawa wardah g animal park n bandar colmar je..yg tempat lain tu rasa mcm x perlu je bawa sbb budak kecik tu da menunjukkan tanda2 nak tidur..hihihi.. sepanjang kitorang kat bandar colmar tu aku rasa mcm berada kat pesta belon je..sebab sana sini budak2 kecik dok main belon air tu je..x ketinggalan anak aku sorang tu..sibuk merengek2 bl nampak org main belon tu..die pun nak gak pastu sibuk je mulut becok die tu cakap... nnt papa beli ye...en.suami pun nk x nk kene la beli..bl dapat je belon tu terus lupe diri..die hadap belon tu je sampai balik..bl aku panggil langsung xde tindak balas..huhuhuhu ... ok la jom kite layan gambar yer...
































































































haaa tu dia...punye la banyak gambar aku..aku pun heran camne leh terbanyak lak gambar aku dari wardah n en.suami..hihihih...lepas da puas bergambar terus kitorang balik x singgah mane2 pun..wardah masuk je kerete aku salinkan pampers terus jadi mcm gambar kat bawah ni...hhihihi tidur kepenatan..sampai betul2 depan rumah baru la die terjaga dari tidur..k la jom layan video keek aku lak ye ms kat bukit tinggi..



                 
                                                        May 1, 2013 | cuci mata by syayus on Keek.com

                 
                                                     May 1, 2013 | main belon by syayus on Keek.com

                 
                                                        May 1, 2013 | masa utk blk by syayus on Keek.com




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers