Selasa, 21 Mei 2013

mushroom sup and bread 4 my girl


selalu dok cite wardah bekpes mkn pasta je kan..so kali ni aku tukar kasi wardah mkn roti ngan mushroom soup lak..aku pun tumpang kaki skali mkn..air lak aku buatkan die air horlicks..die igt kan tu air susu sbb horlicks kan warna putih..bl die rasa terus ckp sedap dan2 tu terus bawa kat depan tv air horlicks tu...ok jom tgk gambar wardah mkn ye...

ini aje bekpes kami berdua

sebelum tungu hidangan sampai die main sorang2 dl ...siap pakai spek mata tu x tahan..pastu g main2 ngan bear..di buat nye bear tu mcm baby siap bg minum botol susu lg.....







bl makanan dah siap aku suruh kemas dl mainan terus laju je die kemas..pastu siap bersimpuh dpan makanan n baca doa..pastu ape lg...sesi mengap makanan la sambil lyn upin ipin..











dalam banayak2 roti yg aku potong tu, roti yg panjang tu gak die nak mkn.. puas dok pujuk suh mkn yg keck2 dl tp xnk... lepas abis mkn terus die minum susu n aku lak mula kan sesi mengemas uma..tp yg jadi masalah nye budak kecik ni xnk beralih2 tempat aku suh duduk atas sofa sbb sng nak vakum tp die buat derk je..hishhh ada gak aku vakum skali budak kecik ni..muehehehehehehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers